Dienstag, 23. Juni 2009

Workbench: Knocked out T 34/85-Part 8

Dear Visitor,

as I promised for a while, here are the latest pics. Finnaly I`ve managed it to find my USB-stick on which I saved the pics....
This is the diorama I had with me at the German Model Masters. Its not the final version, because I want to add minor details and I would like to rework some little areas. Overall it should be finished at about 95%. For example I will add some futher ashes between the track rolers. And of course I will change the sign!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

hier ist endlich das längst überfällige Update, nachdem ich endlich meinen USB Stick wiedergefunden habe, auf dem ich die Bilder gespeichert habe. Das ist jetzt die Version wie ich sie bei der GMM dabei hatte. Sie ist noch nicht entgültig fertig, da ich noch an Details arbeiten möchte.So bin ich zum Beispiel mit der Brandstelle noch nicht final zufrienden. Auch das Schild wird noch durch ein adeqautes ersetzt!!
















































Greetz Florian

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen